Pogoji poslovanja

  1. Splošne določbe
  2. Način sklepanja kupoprodajne pogodbe
  3. Obveznost informiranja prodajalca in posebna obveznost informiranja pri pogodbi sklenjeni na daljavo in pogodbi sklenjeni izven poslovalnih prostorov prodajalca
  4. Pravice in dolžnosti prodajalca
  5. Pravice in dolžnosti kupca
  6. Dostavni in plačilni pogoji
  7. Nakupna cena
  8. Pridobitev lastništva in prenos tveganja poškodb na blagu
  9. Reklamacijski postopek (odgovornost za napake, garancija, reklamacije)
  10. Osebni podatki in njihova zaščita
  11. Odstop od kupoprodajne pogodbe
  12. Platforma za reševanje sporov online
  13. Ocene izdelkov
  14. Darilni boni (certifikati)
  15. Blago z zmanjšano vrednostjo
  16. Nagradne igre in natečaji
  17. Končne določbe
  18. Uporaba materialov s spletne strani
  19. Odgovornost

1. Splošne določbe

1.1. Ti splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju le "Pogoji poslovanja") opredeljujejo pravice in dolžnosti pogodbenih strani, ki vplivajo iz kupoprodajne pogodbe, sklenjene med prodajalcem – trgovcem, ki je Katkyn, s.r.o., s sedežem podjetja na Račianska 88 B, 831 02 Bratislava – Nové Mesto, davčna št: 54 684 790, zapisana v OR, ki ga vodi Mestno sodišče Bratislava III, oddelek: Sro, vložka št.: 163551/B, matična št.: 2121813067, ID za DDV: SK2121813067, poslovalnica Areál Istrochem, Vajnorská 127/C, 831 04 Bratislava (v nadaljevanju le "prodajalec") in kupcem – potrošnikom (v nadaljevanju le "kupec"), katere predmet prodaje je nakup blaga na spletni strani elektronske trgovine prodajalca.

Ti pogoji poslovanja veljajo za nakup v spletni trgovini www.medvedkiigrace.si in podrobneje opredeljujejo pravice in podrobno določajo dolžnosti prodajalca in kupca. Kot takšni so neločljiv del kupoprodajne pogodbe med prodajalcem in kupcem.

Organ nadzora

Slovaški trgovinski inšpektorat (SOI)
Inšpektorat SOI za Bratislavski okraj
Prievozská 32, P.O. Box 5, 820 07 Bratislava 27, Slovaška
področje tehnične kontrole izdelkov in varstva potrošnika

1.2. Kupec se v tem smislu Pogojev poslovanja razume kot potrošnik.

1.3. Potrošnik se v smislu teh Pogojev poslovanja razume kot fizična oseba, ki v zvezi s kupoprodajno pogodbo, iz nje izhajajočimi obveznostmi ali v poslovni praksi ne deluje v okviru svoje poslovne dejavnosti ali poklica. Pravnih oseb se tičejo posebne pravice in pogoji.

  1. Kupec ali potrošnik pri oddaji naročila navede svoje ime, priimek, naslov prebivališča, telefonsko številko in elektronski naslov.

1.5 Pogodbeni strani sta dogovorjeni, da kupec z oddajo naročila prodajalcu potrjuje, da soglaša s tem, da se ti Pogoji poslovanja in njihovi pogoji in določbe nanašajo na vse kupoprodajne pogodbe, sklenjene na kateri koli spletni strani elektronske trgovine, ki jo upravlja prodajalec, na osnovi katere prodajalec dostavi kupcu blago, ki je predstavljeno na predmetni spletni strani (v nadaljevanju le "kupoprodajna pogodba") in na vse odnose med prodajalcem in kupcem, ki so nastali predvsem pri sklenitvi kupoprodajne pogodbe in reklamacije blaga.

1.6 Pogoji poslovanja so sestavni del kupoprodajne pogodbe. V primeru, da prodajalec in kupec skleneta pisno kupoprodajno pogodbo, v kateri se dogovorita za pogoje, ki se razlikujejo od Pogojev poslovanja, bodo te določbe kupoprodajne pogodbe imele prednost pred Pogoji poslovanja.

1.7 Vsi pogodbeni odnosi med prodajalcem in kupcem so sklenjeni v skladu s pravnim redom. Če je kupoprodajna stran potrošnik v smislu § 52 ods. 4 zakona št. 40/1964 Zb., Civilnega zakonika po poznejših spremembah zakonodaje (v nadaljevanju le "Civilni zakonik"), veljajo pogodbene vezi, ki jih Pogoji poslovanja ne opredeljujejo, s Civilnim zakonikom, z zakonom št. 108/2024 Z. z. o varstvu potrošnika po spremembi in dopolnilu nekaterih zakonov (v nadaljevanju le "Zakon o varstvu potrošnika"). Če je pogodbena stran podjetnik, veljajo pogodbene vezi, ki jih ne določajo Pogoji poslovanja, z zakonom št. č. 513/1991 Zb. Civilnega zakonika po poznejših spremembah predpisov (v nadaljevanju le "Trgovinski zakonik").

Pogoji poslovanja spoštujejo veljavne spremenjene zakone Republike Slovaške, in to:

Zakon št. 108/2024 o varstvu potrošnika in poznejših spremembah in dopolnilih nekaterih zakonov

Zakon št. 40/1964 Zb. Civilnega zakonika po poznejših spremembah predpisov

2. Način sklepanja kupoprodajne pogodbe

2.1 Kupoprodajna pogodba je sklenjena z zavezujočim osnutkom za sklenitev kupoprodajne pogodbe kupca prodajalcu v obliki elektronskega sporočila poslanega prodajalcu in/ali v obliki s strani kupca izpolnjenem in poslanem obrazcu na spletni strani prodajalca in/ali v obliki telefonskega naročila kupca prodajalcu (v nadaljevanju le "naročilo").

2.2 Zavezujoča potrditev naročila kupca prodajalcu je potrditveno elektronsko sporočilo prodajalca kupcu o sprejemu naročila po prejšnjem prejemu naročila kupca in po preverjanju dostopnosti blaga, veljavnih cen in termina dostave blaga, želenega s strani kupca, navedeno kot "potrdilo naročila". V primeru ugotovitve višje cene je prodajalec od kupca dolžan prejeti soglasje s spremembo cene po aktualnem ceniku pred potrditvijo naročila. Šele po podanem soglasju kupca s spremembo cene in kasnejšo potrditvijo (prejemom) naročila s strani prodajalca pogodbeni odnos velja za sklenjen. Vse cene za blago in storitve ter vsi stroški v spletni trgovini vključujejo 22 % DDV. Samodejno izvedeno Obvestilo o prejetem naročilu s strani elektronskega sistema prodajalca, ki ga kupec prejme na svoj elektronski naslov takoj po oddaji svojega naročila, velja za zavezujočo potrditev naročila; to Obvestilo ima zgolj informativni značaj z namenom obveščanja kupca o oddaji njegovega naročila. Kupcu bodo na njegov elektronski naslov po potrebi poslane vse druge informacije glede njegovega naročila.

Vsa prejeta elektronska naročila veljajo za osnutek kupoprodajne pogodbe.

2.3 Zavezujoči prejem naročila vsebuje predvsem podatke o imenu in specifikacijah blaga, katerega prodaja je predmet kupoprodajne pogodbe, podatke o ceni blaga in/ali drugih storitev, podatek o dobavnem roku, naziv in podatke o kraju, kamor naj bi bilo blago dostavljeno in podatke o ceni, pogojih, načinu in terminu prevoza blaga na dogovorjen kraj dobave za kupca, podatke o prodajalcu (naziv podjetja, sedež, davčna št., številka vpisa v poslovni register ipd.) ter po potrebi druge podatke.

2.4 Kupec lahko po elektronski pošti ali telefonu prodajalcu v roku 2 ur po oddaji naročila posreduje obvestilo, da naročilo preklicuje. Kupec je v obvestilu o preklicu naročila dolžan navesti številko naročila, ime in priimek, telefonsko številko, elektronski naslov in kodo naročenega blaga. V primeru preklica naročila prodajalec kupcu ne zaračuna stroškov, ki so nastali s preklicem naročila. V primeru, ko je kupec prodajalcu plačal nakupno ceno ali pa njen del v okviru roka za preklic naročila, mu prodajalec vrne že plačano nakupno ceno ali pa njen del v roku 14 dni od preklica naročila s transakcijo na kupčev tekoči račun, če se pogodbene strani ne dogovorita za drugačen način vračila nakupne cene.

2.5 Po noveli zakona št. 222/2004 Z. z. o DDV od 1.1.2013 podatkov v že izdanemu davčnemu potrdilu (računu) ni mogoče spreminjati. Podatke v davčnem potrdilu (računu) je mogoče spremeniti samo v primeru, če kupec blaga še ni prejeli in ga ni plačal.

2.6 V primeru tekočih akcij se prodaja blaga na spletni strani prodajalca upravlja s splošnimi pogoji poslovanja kot tudi z obveznostmi tekoče akcije. V primeru, da kupec naroči blago v nasprotju s pogoji tekoče akcije, je prodajalec upravičen do preklica kupčevega naročila. O preklicu naročila bo kupec obveščen po elektronski pošti, v primeru plačila nakupne cene ali njenega dela bodo finančna sredstva vrnjena v roku 14 dni na kupčev tekoči račun, če se s prodajalcem ne dogovori drugače.

2.7 Z oddajo naročila kupec potrjuje, da je seznanjen s temi splošnimi pogoji, vključno z reklamacijskim postopkom in da z njimi soglaša. Kupec se zaveda, da je naročilo združeno z obveznostjo plačila. Na te pogoje poslovanja in reklamacijski postopek je kupec na primeren način pred lastno oddajo naročila opozorjen in ima možnost, da se z njimi seznani. Kupec naj ne bi imel stroškov za uporabo načinov komunikacije na daljavo v zvezi s sklenitvijo kupoprodajne pogodbe in kupec nima zadržkov glede njihove uporabe.

3. Obveznost informiranja prodajalca in posebna obveznost informiranja pri pogodbi sklenjeni na daljavo in pogodbi sklenjeni izven poslovalnih prostorov prodajalca

3.1 Prodajalec je dolžan:

  1. na osnovi potrjenega naročila dostaviti kupcu blago v dogovorjenem številu, kakovosti in terminu,
  2. pripraviti blago za prevoz na način, ki je potreben za shrambo stvari in njeno zaščito. Na enak način prodajalec poskrbi za pripravo stvari za prevoz,
  3. zagotoviti, da bo poslano blago dostavljeno nepoškodovano in da bo izpolnjevalo veljavne pravne predpise t.j. oddati kupcu najkasneje z blagom v pisni sli elektronski obliki vse dokumente potrebne za prevzem in uporabo blaga ter druge dokumente, ki so v skladu z veljavnimi pravnimi predpisi (navodila v uradnem jeziku, davčna dokumentacija).

3.2 Prodajalec ima pravico do kupčevega pravilnega in pravočasnega plačila nakupne cene za dostavljeno blago.

3.3 Prodajalec ima pravico do storniranja naročila, če zaradi razprodanosti zalog ali nedostopnosti blaga tako ni zmožen dostaviti kupcu blaga v roku navedenem v teh pogojih poslovanja ali po ceni, ki je navedena v spletni trgovini, v primeru da se s stranko ne dogovori za alternativo. O preklicu naročila bo stranka obveščena po telefonu ali elektronski pošti in v primeru izplačila nakupne cene ali njenega dela ji bodo finančna sredstva vrnjena v roku do 14 dni na bančni račun naveden na naročilu, če se s prodajalcem ne dogovori drugače.

3.4 Podjetje Katkyn s.r.o. si pridržuje pravico preveriti identiteto kupca ali osebe, kateri bo blago pri osebnem prevzemu v poslovalnici vročeno, in to v primerih, ko je pred dostavo blaga, blago kupec že plačal z bančno kartico, z bančno transakcijo ali po plačanem računu.

4. Pravice in dolžnosti prodajalca

4.1 Prodajalec je dolžan:

  1. na podlagi naročila s prodajalčevo potrditvijo kupcu dostaviti blago v dogovorjeni količini, kakovosti in terminu,
  2. blago pripraviti za prevoz, na način, ki je potreben za shranjevanje blaga in njegovo zaščito. Na enak način pripravi prodajalec blago na prevoz,
  3. zagotoviti, da je dostavljeno blago nepoškodovano in izpolnjuje pravne predpise, t.j. kupcu oddati vso dokumentacijo, ki je potrebna za prevzem in uporabo blaga in druge dokumente, predpisane z veljavno zakonodajo (navodila v uradnem jeziku, davčni dokument) najkasneje skupaj z blagom v pisni ali elektronski obliki.

4.2 Prodajalec ima pravico do vodenja in pravočasnega plačila nakupne cene s strani kupca za dostavljeno blago.

4.3 Prodajalec ima pravico do preklica naročila, če zaradi razprodaje zalog ali nedostopnosti blaga, blaga ni zmožen dostaviti kupcu v roku navedenem v teh pogojih poslovanja ali po ceni, ki je navedena v spletni trgovini, če se s kupcem ne dogovori za nadomestno izvedbo. O preklicu naročila bo kupec obveščen po telefonu ali elektronski pošti, v primeru plačane nakupne cene ali njenega dela, mu bodo finančna sredstva vrnjena v roku 14 dni na s strani kupca naveden bančni račun, če se s prodajalcem ne dogovori drugače.

4.4 Družba Katkyn, s.r.o. si pridržuje pravico preveriti istovetnost kupca ali osebe, pooblaščene za prevzem blaga pri osebnem prevzemu blaga v svoji poslovalnici, in to v primeru, če je blago s strani kupca plačano vnaprej s spletnim plačilom, prek bančnega nakazila ali prek izstavljene fakture z valuto.

5. Pravice in dolžnosti kupca

5.1    Kupec je dolžan:

  1. prevzeti kupljeno ali naročeno blago
  2. plačati prodajalcu vrednost nakupne cene v dogovorjenem roku zapadlosti, vključno s stroški za dostavo blaga,
  3. ne škoditi dobremu poslovnemu imenu prodajalca,
  4. v prevoznici (ali prevoznici dostavljavca) potrditi prevzem blaga s svojim podpisom ali podpisom pooblaščene osebe.

5.2 Kupec ima pravico do dostave blaga v količini, kakovosti, roku in kraju, dogovorjenem s strani pogodbenih strani v zavezujočem potrdilu naročila.

6. Dostavni in plačilni pogoji

6.1 Blago se prodaja na podlagi prikazanih vzorcev, katalogov, certifikatov in vzorčnikov prodajalca, navedenih na spletni strani prodajalčeve elektronske trgovine.

6.2 Prodajalec je dolžan kupčevo naročilo izpolniti in blago dostaviti v roku 30 dni od prejema naročila s strani kupca prodajalcu; ta dobavni rok kupec brez izjeme sprejema. Blago pa se običajno odpremi še isti dan ali pa v dveh delovnih dneh. Dobava blaga je realizirana s posredništvom kurirske službe ob delovnikih. O točnem dnevu odpreme in dostave blaga so kupci obveščeni po elektronski pošti.

6.3 Kupec je dolžan prevzeti blago v kraju, ki je naveden v potrjenem naročilu kupca prodajalcu. V primeru, da kupec brez predhodnega pisnega odstopa od pogodbe blaga ne prevzame v petih delovnih dneh po poteku roka navedenega na kupoprodajni pogodbi, zavezujočemu prejemu naročila ima prodajalec pravico za uveljavljanje nadomestila za nastalo škodo v višini najmanj 5,50 € in največ v vrednosti resničnih stroškov za poskus neuspešne dostave naročila. Po poteku petih delovnih dni od dneva, ko bi kupec blago moral prevzeti, je prodajalec upravičen do odstopa od kupoprodajne pogodbe in do prodaje blaga tretji osebi.

6.4 Prodajalec je upravičen do poziva kupca za prevzem blaga pred potekom roka, dogovorjenega v kupoprodajni pogodbi.

6.5 Teža, mere, barva, vzorec in ostali podatki o blagu, ki jih vsebujejo katalogi, prospekti in drug pisni material, ki ga prodajalcu priskrbi proizvajalec se lahko razlikuje od dejanskih za ± 10 % od navedene vrednosti.

6.6 Kraj dostave blaga je kraj, naveden v sprejemu naročila s strani prodajalca, če se pogodbeni strani v kupoprodajni pogodbi ne dogovorita drugače. Dostava blaga se uresniči z njegovo oddajo kupcu pri osebnem prevzemu ali oddaji blaga tretjemu subjektu, ki zagotavlja dostavo. 

6.7 V primeru, da prodajalec dostavi blago kupcu na kraj, določen v kupoprodajni pogodbi s strani kupca, je kupec dolžan prevzeti blago osebno ali zagotoviti, da blago prevzame tretja oseba, ki jo pooblasti za prevzem blaga naveden v kupoprodajni pogodbi in podpiše protokol o dostavi in prevzemu blaga v primeru svoje odsotnosti. Tretja oseba, pooblaščena za prevzem blaga navedenega v kupoprodajni pogodbi je dolžna predložiti prodajalcu original ali kopijo kupoprodajne pogodbe in dokazilo o plačilu blaga in pisno pooblastilo. Če bo treba dobavo ponoviti, zaradi neprisotnosti kupca na kraju določenem v kupoprodajni pogodbi, vse stroške, ki ob tem nastanejo, krije kupec in to velja predvsem pri ponovni dostavo blaga na kraj, določen s kupoprodajno pogodbo. Blago velja za prevzeto v smislu 10.2 teh Pogojev poslovanja.

6.8 Kupec je dolžan preveriti blago, torej blago samo in njegovo embalažo, neposredno ob njegovi dostavi. V primeru, da kupec ugotovi, da je embalaža blaga mehansko poškodovana, je dolžan to resničnost nemudoma naznaniti dostavljavcu in v njegovi prisotnosti preveriti stanje blaga. V primeru ugotovitve poškodbe na blagu pri njegovem prevzemu, je ta dolžan takoj po prevzemu blaga popisati razsežnost in značaj poškodbe na blagu (škodni zapisnik), katerega resničnost potrdi dostavljavec. Na podlagi tako izdelanega zapisnika posredovanega prodajalcu lahko prodajalec po sklepu škodnega dogodka z dostavljavcem zagotovi odstranitev pomanjkljivosti blaga, popust na blago in v primeru neodstranljivih napak blaga, kupcu dostavi novo blago.

6.9 Po dostavi pošiljke s strani dostavnega podjetja v primeru ugotovitve načete ali poškodovane embalaže, poškodbe zaradi izpada vsebine, priporočamo da se pošiljka ne prevzame, ali pa se neposredno na kraju z delavcem dostavne službe ali delavcem na okencu dane pošte izpolni zapisnik o škodi. V primeru prevzema in ugotovitve načete ali poškodovane embalaže, poškodbe z izpadom vsebine zahtevamo najavo tega dogodka najkasneje v 24 urah od prevzema pošiljke s strani dostavne službe. Za zapisnik o škodi se potrebuje poškodovani izdelek, embalaža izdelka in dokazilo o prevzemu pošiljke in račun za blago. Za najavo in izdelavo zapisnika o škodi na poljubni poslovalnici dostavljava nas lahko obvestite po elektronski pošti na info@medvedkiigrace.si.

6.10 Reklamacije mehanske poškodbe izdelka, ki niso bile najavljene ob prevzemu blaga, je nujno uveljavljati nemudoma po prevzemu pošiljke, najkasneje v 24 urah po dostavi blaga. Dolžnost kupca je dokazati, da mehanske poškodbe ni bilo mogoče odkriti niti pri temeljitem preverjanju izdelka in njegove embalaže po točki 5.8. Zahteve za kasnejše ugotovitve napak na tak način poškodovanega blaga bo kupec lahko uveljavil samo, če dokaže, da je imelo reklamirano blago napako že v času prevzema pri dostavljavcu. Pred prvo uporabo je kupec dolžan preučiti garancijske pogoje vključno z navodili za uporabo in nato ta navodila dosledno upoštevati.

6.11 Kupec je dolžan ob prevzemu blaga (osebnem in neosebnem) preveriti popolnost pakiranja. Ob kurirjevi dostavi mora kupec spisati škodni zapisnik o nepopolnosti pakiranja na samem kraju. Pri osebnem prevzemu je kupec dolžan nemudoma preveriti vsebino pakiranja, kasnejše reklamacije ne bodo sprejete.

6.12 Kupec je upravičen do odstopa od kupoprodajne pogodbe v primeru, da prodajalec ne dostavi blaga v roku navedenem v 5.3 Pogojih poslovanja, in prodajalec je dolžan kupcu vrniti že plačani del nakupne cene v smislu točke 10.8 teh Pogojev poslovanja.

6.13 Kupec z vsako pošiljko prejme račun skupaj z blagom v enem paketu. Račun hkrati služi kot garancijski list, zato ga je za daljšo uporabo nujno shraniti.

6.14 Načini plačila:

  • s plačilno kartico prek spleta,
  • plačilo po povzetju,
  • plačilo z bančnim nakazilom.

6.15 Vnaprejšnje plačilo z bančnim nakazilom. Če izberete plačilo prek bančnega nakazila, vam na navedeni elektronski naslov samodejno pošljemo navodila za izvedbo plačila. V kolikor elektronsko sporočilo s številko bančnega računa ne bo posredovano v 30 minutah od oddaje naročila, prosimo preverite mapo z nezaželeno pošto ali pa nas obvestite na telefonsko številko navedeno na naši spletni strani, ali po elektronski pošti na info@medvedkiigrace.si. Po prejemu plačila na naš račun po elektronski pošti prejmete obvestilo o pošiljanju blaga ali pa drugih spremembah. To dejanje izvede naš avtomatizirani sistem, zmeraj naslednji delovni dan. Vnaprejšnje plačilo z bančnim nakazilom lahko z dnevom plačila in njegovim evidentiranjem vpliva na dobavni rok. Potrebno je, da plačilo prejmemo na naš račun v 30 dneh po potrditvi naročila, v nasprotnem primeru naročilo velja za preklicano. Pri osebnem prevzemu blaga je treba predložiti osebni dokument (osebna izkaznica, potni list).

6.16 Plačilo s plačilno kartico prek spleta. Naročilo se pri plačilu s kartico prek spleta izvede s posredništvom plačilnega sistema GoPay po opravljeni transakciji. Po prejemu plačila na naš račun na elektronski naslov prejmete podatek o odpremi blaga ali morebitnih drugih spremembah. To dejanje izvede naš avtomatizirani sistem vedno še isti dan.

6.17 Prodajalec ne odgovarja za zamude pri dostavi blaga, ki jih zakrivi dostavna služba ali morebitna napačna navedba naslova s strani kupca.

6.18 Nedostavljene pošiljke – ne prevzete s strani kupca se smatrajo kot kršenje Pogojev poslovanja.

6.19 Če kupec zaprosi za vnovično pošiljanje pošiljke, ki je ni prevzel, bo k skupni ceni pošiljki zaračunana tudi nadaljnja poštnina v višini veljavnih potnih stroškov, navedenih v Pogojih poslovanja.

6.20 Vnovično pošiljanje ne prevzete pošiljke bo izvedeno na osnovi vnaprejšnjega plačila (bančno nakazilo), ki bo kupcu posredovano po elektronski pošti kot nov račun v PDF obliki z zapadlostjo 5 dni.

6.21 V primeru, da kupec v zahtevanem roku – zapadlosti ne izvede plačila računa, bo naročilo sistemsko preklicano. Kupec bo o preklicu naročila obveščen po elektronski pošti.

6.22 Naslednja naročila kupca prek elektronskega sistema trgovine je mogoče izvesti samo z vnaprejšnjim plačilom ali po vzajemnem dogovoru s prodajalcem. 

6.23 Blago velja za prevzeto s strani kupca, ko kupec ali po njemu pooblaščena tretja oseba z izjemo dostavljavca prevzame vse elemente blaga, ali pa če se blago naročeno s strani kupca v enem naročilu dostavi v ločenih dostavah, to velja v trenutku prevzema blaga, ki je bil v tem primeru dostavljen kot zadnji ali pa če blago, ki je je poslano v več delih ali kosih, to velja s trenutkom prevzema zadnjega dela ali zadnjega kosa.

7. Nakupna cena

6.1 Kupec je dolžan plačati prodajalcu nakupno ceno blaga dogovorjeno v kupoprodajni pogodbi in/ali glede na cenik prodajalca, veljaven v času sklenitve kupoprodajne pogodbe, vključujoč stroške dostave blaga (v nadaljevanju le »nakupna cena«), v obliki gotovinskega plačila v določeni poslovalnici prodajalca; po povzetju na mestu dostave blaga kurirju, ali z negotovinskim plačilom na račun prodajalca, navedenega v zavezujočem sprejemu naročila.

7.2 V primeru, če kupec plača prodajalcu nakupno ceno z negotovinskim plačilom, za dan plačila velja dan, ko je bil znesek nakupne cene pripisan na prodajalčev bančni račun.

7.3 Kupec je dolžan prodajalcu plačati nakupno ceno za dogovorjeno blago v roku določenim v kupoprodajni pogodbi, najkasneje ob prevzemu blaga.

7.4 V primeru, če kupec plača prodajalcu nakupno ceno določeno v kupoprodajni pogodbi, je kupec upravičen do odstopa od kupoprodajne pogodbe in lahko vračilo nakupne cene zahteva samo v skladu z veljavnimi pravnimi predpisi.

7.5 Stroški, ki zadevajo montažo in prenos blaga niso vključeni v nakupno ceno blaga in prodajalec teh storitev kupcu ni dolžan zagotoviti.

7.6 Montaža ali druge navedene reči za uporabo niso del dostave blaga in kupec izjavlja, da mu je znan način uporabe blaga, saj to izhaja iz značaja reči.

7.7 Vse akcije so veljavne do razprodaje zalog, če pri določenem izdelku ni navedeno drugače.

7.8 Akcije, popusti in promocijski kuponi ter brezplačna darila za naročila vzajemno niso združljivi.

7.9 V primeru znižane cene blaga je prodajalec dolžan ob vsaki navedbi znižanja cene blaga navesti predhodno ceno blaga. S predhodno ceno blaga se razume najnižja cena, za katero je prodajalec prodajal ali posredoval blago v obdobju 30 dni pred znižanjem cene blaga ali od začetka prodaje ali posredovanja blaga, če je prodajalec prodajal ali posredoval blago v obdobju krajšem kot 30 dni pred znižanjem cene blaga.

7.10 V primeru nakupne cene za vrnjeno ali reklamirano blago, pri katerem je prišlo do odstopa od pogodbe, bo ta kupcu plačana v obliki darilnih certifikatov, ali pa v kombinaciji z denarnim dopolnilom, prodajalec kupnino vrne na enak način, kot je bila ta plačana s strani kupca. Vrednost vrnjenih darilnih certifikatov kupcu ne sme biti višja kot vrednost darilnih certifikatov, ki je plačana s strani kupca pri nakupu blaga. Če vračilo darilnih certifikatov iz objektivnih razlogov ne bi bilo mogoče, če prodajalec nima na voljo darilnih certifikatov v potrebni višini, prodajalec kupcu priskrbi denarno nadomestilo.

7.11 Prodajalec si pridržuje pravico do preklica predloga naročila in kupnine in kupec se zaveda, da lahko nastanejo slučaji, ko ne pride do sklenitve kupoprodajne pogodbe med prodajalcem in kupcem, in to predvsem v primeru, ko kupec naroči blago za ceno, navedeno po pomoti zaradi tehnične napake internega informacijskega sistema prodajalca. Prodajalec v tem primeru o tem dejstvu obvesti kupca.

V primeru, če se v spletni trgovini www.medvedkiigrace.si odkrije pri določenem blagu cena, ki je očitno napačna, npr. če gre za blago, ki je običajno dostopno in splošno znano in se njegova cena razlikuje od vsakdanje cene, ali pa se zaradi napak v sistemu pri blagu pojavi cena "0 €" ali "1 €", prodajalec tovrstnega blaga ni dolžan dostaviti s plačilom napačne cene, ampak lahko kupcu ponudi dostavo blaga po pravilni ceni.

7.12 Upravljavec si pridržuje pravico do spremembe cene v primeru sprememb pravnih predpisov, spremembi valute, pri izrazitem poskoku inflacije in spremembe cen zaradi proizvajalcev ali dostavljavcev blaga. Kupec ima v takšnem primeru pravico, da odstopi od pogodbe.

8. Pridobitev lastništva in prenos tveganja poškodb na blagu

8.1 Kupec pridobi lastniško pravico do blaga po popolnem plačilu nakupne cene za blago.

8.2 Tveganje za poškodbe na blagu prihaja na kupca v času, ko prevzame blago od prodajalca ali če tega ne stori pravočasno, torej v času, ko mu prodajalec omogoči razpolagati z blagom in kupec blaga ne prevzame.

8.3 Prikazani rekviziti na straneh spletne trgovine (žogice, punčke, avtomobilčki, balončki, rožice, medvedki, plišaste igrače ipd.), nameščene in fotografirane skupaj z izdelkom niso predmet prodaje – naprodaj skupaj z izdelkom, če to dejstvo ni točno definirano v imenu izdelka (npr. T-ball + denarnica, voziček z dojenčkom, Akcija: Nemo bazenček z žogicami ipd.). Kupec nima pravice zahtevati njihove dobave skupaj s kupljenim blagom.

9. Reklamacijski postopek (odgovornost za napake, garancija, reklamacije)

9.1 Prodajalec je odgovoren za napake na blagu in kupec je dolžan reklamacijo brez odlašanja uveljaviti pri prodajalcu glede na veljaven reklamacijski postopek (v nadaljevanju le "reklamacijski postopek").

9.2 Za obdelavo reklamacije se nanaša veljaven reklamacijski postopek, ki je objavljen na spletni strani prodajalca www.medvedkiigrace.si. Kupec z oddajo zavezujočega naročila prodajalcu potrjuje, da je reklamacijski postopek prebral, se z njim seznanil in ga v celoti sprejema in hkrati potrjuje, da je bil zadostno informiran o pogojih in načinu reklamacije blaga, vključno s podatki o tem, kje lahko reklamacijo uveljavlja in o izvedbi garancijskih popravil.

9.3 Reklamacijski postopek se nanaša na blago, ki je kupljeno s strani kupca od prodajalca v obliki elektronske trgovine na spletni strani prodajalčeve elektronske trgovine.

9.4 Reklamacijski postopek v tej podobi je veljaven za vse transakcije, če pogodbeno niso določeni drugi garancijski pogoji.

9.5 Kupec ima pravico do uveljavitve garancije pri prodajalcu samo za blago, ki izkazuje napake, ki jih je zakrivil proizvajalec, dostavljavec ali prodajalec, se nanj veže garancija in je bil kupljen pri prodajalcu.

9.6 Kupec je dolžan blago ob prevzemu pregledati, preveriti celovitost, popolnost in stanje blaga in brez odlašanja najkasneje v 24 urah od prevzema prodajalcu naznaniti ugotovitev neskladij prek reklamacijskega obrazca, navedenega na naši spletni strani. Če tega ne stori v 24 urah, lahko uveljavlja zahtevek zaradi napak pri tovrstnem pregledu, samo če dokaže, da je te napake blago imelo že v času prevzema blaga. Relevantni dokaz škode se s tem razume "zapisnik o škodi" s strani kurirske družbe, v nasprotnem primeru reklamacija zaradi nepopolnosti ali poškodbe blaga ne bo priznana.

9.7 V garancijskem času ima kupec pravico do brezplačne odstranitve napake po predložitvi blaga vključno z dodatki, dokumentacijo in načrtom pooblaščenemu zastopniku prodajalca skupaj z garancijskim listom in dokazilom o plačilu. 30-dnevni rok za oddajo reklamacije začne teči od dneva dostave vseh potrebnih dokumentov za presojo reševanja reklamacije.

9.8 Če blago izkazuje napake, ima kupec pravico do uveljavitve reklamacije v poslovalnici prodajalca tako, da po dogovoru s prodajalcem dostavi blago na naslov Katkyn, s.r.o., Areál Istrochem, Vajnorská 127/C, 831 04 Bratislava in izpolni obrazec za uveljavljanje reklamacije in ga dostavi prodajalcu. Obliko obrazca določi prodajalec in njegov vzorec objavi na spletni strani prodajalca. Kupec je dolžan v obrazcu navesti svoje točne identifikacijske podatke, številko računa, vrsto in razsežnost napake blaga skupaj z veljavno pravico do odgovornosti za napake na blagu, skupaj s fotodokumentacijo o razsežnosti škode oziroma kratkim video posnetkom. Kupec ima pravico do uveljavljanja reklamacije tudi pri s strani proizvajalca na pooblaščenem servisu (v nadaljevanju le "servis"). Seznam servisov je naveden v garancijskem listu ali pa mu ga na kupčevo željo posreduje prodajalec. Reševanje reklamacije, ki se lahko objektivno dostavi prodajalcu, se začenja z dnem, ko so izpolnjeni vsi naslednji pogoji:

  1. oddani izpolnjen formular za uveljavljanje reklamacije s strani kupca prodajalcu,
  2. prodajalec presodi o upravičenosti reklamacije pomanjkljivosti na blagu in o presoji seznani kupca po elektronski pošti glede načina reševanja reklamacije,
  3. v primeru upravičene reklamacije prodajalec dostavi kupcu nov nepoškodovan element izdelka (nov izdelek) prek kurirske službe,
  4. po potrebi se prodajalec dogovori s kupcem za dostavo reklamiranega blaga od kupca k prodajalcu,
  5. kupec nikoli ne pošilja reklamiranega blaga kupcu brez predhodnega poziva.

Prodajalec priporoča kupcu, da v primeru pošiljanja blaga, pošiljko z blagom zaščiti. Blago poslano s plačilom po povzetju ali na drug naslov kot je ta naveden v točki 9.8 prodajalec ne bo prevzel.

Reklamirano blago je treba poslati v originalni embalaži, ali v embalaži primerni za dostavo, ki ustreza zahtevam dostave krhkega blaga, in to vključno z vsemi dodatki in označi pošiljko z ustreznimi simboli, saj prodajalec ne jamči za mehanske poškodbe pred prejemom blaga.

Začetek reklamacijskega postopka je hkrati dan uveljavljanja reklamacije. Reklamirano blago ni nujno dostaviti na sedež prodajalca, če prodajalec ali za to določena oseba ne zahteva drugače. V primeru kakršnih koli nejasnosti se obrnite na podjetje Katkyn, s.r.o. na telefonsko številko +421 944 627 725, ali po elektronski pošti na info@medvedkiigrace.si.

9.9 Prodajalec je dolžan sprejeti reklamacijo v poslovalnici, v kateri je prejem reklamacije mogoč.

9.10 Na kraju določenem v točki 9.9 teh Pogojev poslovanja za sprejemanje reklamacij je prodajalec dolžan zagotoviti prisotnost osebe, pooblaščene za reševanje reklamacije.

9.11 Kupec je dolžan reklamirati napake na blagu pri prodajalcu brez nepotrebnega odlašanja, drugače kupec izgubi pravico zoper prodajalca za brezplačno odstranitev napak.

9.12 Prodajalec ali servis izda kupcu potrdilo o uveljavljanju reklamacije blaga v primerni obliki izbrani s strani prodajalca, npr. po elektronski pošti ali v pisni obliki, v kateri je dolžan točno označiti napake na blagu in poučiti kupca o njegovih pravicah, ki izhajajo iz ust. § 624 Civilnega zakonika. Če je reklamacija uveljavljena prek sredstev komunikacije na daljavo, je prodajalec dolžan potrdilo o uveljavljanju reklamacije kupcu nemudoma dostaviti; če potrdila ni mogoče dostaviti nemudoma, se mora dostaviti brez nepotrebnega odlašanja, najkasneje skupaj s potrdilom o rešitvi reklamacije; potrdila o uveljavljanju reklamacije ni treba dostavljati, če ima kupec možnost dokazati uveljavljanje reklamacije na drug način.

9.13 Na osnovi odločitve kupca, ki po svojih pravicah glede na ust. § 623 a ust. § 624 Civilnega zakonika uveljavlja, je prodajalec ali servis dolžan nemudoma določiti način reševanja reklamacije, v zapletenejših primerih v 3 dneh od začetka reklamacijskega postopka, v utemeljenih primerih, predvsem ko je zahtevana zahtevnejša tehnična presoja stanja blaga, najkasneje v 30 dneh od dneva začetka reklamacijskega postopka. Po določitvi načina reševanja reklamacije prodajalec ali servis reklamacijo reši nemudoma, v utemeljenih primerih lahko reklamacijo reši tudi kasneje. Reševanje reklamacije pa ne sme trajati dlje kot 30 dni od dneva uveljavljanja reklamacije. Po poteku roka za rešitev reklamacije ima kupec pravico odstopiti od pogodbe ali pa ima pravico do zamenjave blaga za novo blago. Glede zaključka reklamacijskega postopka in izida reklamacije prodajalec obvesti kupca v obliki, dogovorjeni s pogodbenima stranema (po elektronski pošti ali s priporočeno pošiljko) in skupaj z blagom bo kupcu hkrati dostavljen reklamacijski protokol (dobavnica). Če je kupec reklamacijo blaga uveljavil v prvih 12 mesecih od sklenitve kupoprodajne pogodbe, lahko prodajalec reklamacijo reši z zavrnitvijo samo na podlagi izjave izvedenca ali stališča izraženega s strani avtorizirane, notificirane ali akreditirane osebe ali stališča servisa (v nadaljevanje le "strokovna presoja") Ne glede na izid strokovne presoje prodajalec od kupca ne more zahtevati plačila stroškov za strokovno presojo blaga in tudi drugih stroškov povezanih s strokovno presojo blaga.

Če je kupec reklamacijo blaga uveljavil po 12 mesecih od sklenitve kupoprodajne pogodbe in jo je prodajalec zavrnil, je oseba, ki je reklamacijo reševala, dolžna v dokumentu o rešitvi reklamacije navesti, kam lahko kupec pošlje blago na strokovno presojo. Če kupec blago pošlje na strokovno presojo servisu, navedenem na dokumentu o reševanju reklamacije, stroške strokovne presoje blaga, kot vse ostale s tem sovpadajoče namensko porabljene stroške krije kupec ne glede na izid strokovne presoje. Če kupec prek strokovne presoje dokaže odgovornost prodajalca za reklamirano napako na blagu, lahko reklamacijo znova uveljavlja; med potekom strokovne presoje blaga garancijski rok ne teče. Prodajalec je dolžan kupcu v 14 dneh od dneva znova uveljavljene reklamacije kriti vse stroške, ki so nastali za strokovno presojo blaga, tako kot tudi vse s tem nastale namensko porabljene stroške. Znova uveljavljene reklamacije ni mogoče zavrniti.

9.14 Kupec nima pravice uveljavljati reklamacije za napake, na katere je bil s strani prodajalca v času sklenitve kupoprodajne pogodbe opozorjen, ali za katere je glede na okoliščine, v katerih je bila kupoprodajna pogodba sklenjena, moral vedeti.

Na darila ob nakupu blaga se reklamacijski pogoji ne vežejo.

9.15 Prodajalec lahko zmeraj namesto odstranitve napake zamenja pomanjkljiv element za blago brez napake, če to kupcu ne povzroča resnih težav.

9.16 Pravica kupca do uveljavitve reklamacije pri prodajalcu preneha:

  1. z ne predložitvijo garancijskega lista, dodatkov ali dokumentacije blaga,
  2. v primeru, da po prevzemu blaga v 24 urah ne javi očitnih napak,
  3. s potekom garancijskega roka blaga,
  4. z mehanskim poškodovanjem blaga, ki ga povzroči kupec,
  5. z uporabo blaga v pogojih, ki ne ustrezajo zaradi svoje vlažnosti, kemičnih in mehanskih vplivov naravnemu okolju,
  6. zaradi nestrokovne uporabe, rabe ali zanemarjanja nege blaga,
  7. zaradi poškodovanja blaga s prekomerno obtežitvijo, ali uporabo v nasprotju s pogoji navedenimi v dokumentaciji,
  8. v skladu s splošnimi načeli, tehničnimi standardi ali varnostnimi predpisi veljavnimi v EU,
  9. s poškodovanjem blaga zaradi neizogibnih in/ali nepredvidljivih dogodkov,
  10. s poškodovanjem blaga zaradi naključne poškodbe in naključnega poslabšanja,
  11. zaradi nestrokovnega posega, poškodbe pri prevozu, poškodbe z vodo, ognjem, statično ali atmosfersko elektriko ali višjo silo,
  12. s posegom v blago s strani nepooblaščene osebe,
  13. pri izdelkih, ki za svojo uporabo uporabljajo akumulator oz. različne vrste baterij, se običajna obraba akumulatorja oz. baterije ne šteje kot napaka na dotičnem izdelku, saj gre tu za element izdelka, ki z običajno uporabo naravno izgublja svojo življenjsko dobo.

9.17 Garancija se ne nanaša na običajno obrabo reči (ali njihovih elementov), ki so posledica uporabe. Krajšo življenjsko dobo blaga tako ni mogoče smatrati šteti za napako in se je ne da niti reklamirati.

9.18 V primeru, da prevzeto blago s strani kupca ni v skladu s kupoprodajno pogodbo (v nasprotju s kupoprodajno pogodbo) ima kupec pravico, da prodajalec brezplačno in brez nepotrebnega odlašanja stvar povrne v stanje, ki ustreza kupoprodajni pogodbi, in to po zahtevi kupca po zamenjavi blaga ali njegovem popravilu. Če takšen pristop ni mogoč, lahko kupec zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali pa od pogodbe odstopi.

To ne velja, če je kupec pred prevzemom blaga glede nasprotja s kupoprodajno pogodbo vedel ali pa ga sam povzročil. Nasprotje s kupoprodajno pogodbo, ki se pojavi v šestih mesecih od dneva prevzema blaga, se šteje kot nasprotje, ki je obstajalo pred njegovim prevzemom, če to ne nasprotuje značaju blaga ali pa se ne dokaže nasprotno. V primeru nasprotja blaga s kupoprodajno pogodbo ima kupec pravico za t.i. poravnavo popravka, in to:

  • z brezplačnim popravilom potrošnikovega blaga v stanje, ki ustreza pogodbi
  • z ustreznim znižanjem nakupne cene,
  • z dostavo nadomestnega blaga,
  • z odstopom od pogodbe.

9.19 Prodajalec je dolžan rešiti reklamacijo in zaključiti reklamacijski postopek z enim od naslednjih načinov:

  1. pošiljanjem popravljenega blaga,
  2. pošiljanjem novega nadomestnega dela,
  3. zamenjavo blaga,
  4. vračilom nakupne cene blaga,
  5. izplačilom ustreznega popusta od nakupne cene blaga,
  6. s pisnim pozivom za prevzem nadomestila s strani prodajalca,
  7. z upravičeno zavrnitvijo reklamacije blaga.

9.20 Prodajalec je dolžan o načinu določanja načina reševanja reklamacije od rešitvi reklamacije kupcu izdati pisen dokument najkasneje v 30 dneh od dneva uveljavljanja reklamacije prek poštnega posredništva ali kurirske oziroma dostavne službe ali prek elektronske pošte.

9.21 Garancijski rok znaša 24 mesecev (če za konkreten primer ni določeni drug garancijski rok) in začenja teči od dneva prevzema blaga s strani kupca.

9.22 Garancijski rok se podaljša za čas, ko kupec ni mogel uporabljati blaga zaradi garancijskega popravila blaga.

9.23 V primeru zamenjave blaga za novo prejme kupec dokument, na katerem je navedeno zamenjano blago in potencialne naslednje reklamacije se uveljavljajo na osnovi izvirne dobavnice in tega reklamacijskega dokumenta. V primeru zamenjave blaga za novega začne garancijski rok teči znova od prevzema novega blaga, vendar samo na novo blago.

9.24 Najprej lahko kupec zahteva od prodajalca brezplačno popravilo ali brezplačno dostavo potrošnega blaga. Kupec ima pravico do zamenjave samo v primeru, če to ni zaradi značaja napake nesorazmerno. O tem, ali je napaka sorazmerna, odloči avtorizirano servisno središče, in to na način pisne presoje te napake. Na osnovi te odločitve se postopa naprej po zakonu.

9.25 Vsa garancijska popravila so v primeru, če od časa njihove uveljavitve ni zapadla pravica do uveljavitve garancije glede na točko 9.16 teh Pogojev poslovanja, brezplačna.

9.26 V smislu ust. § 623 a § 624 Civilnega zakonika je kupec upravičen uveljaviti eno od naslednjih pravic:

  1. pravico do brezplačne, pravočasne in redne odstranitve napake z zamenjavo ali popravilom stvari,
  2. pravico do sorazmernega popusta kupnine,
  3. pravico do odstopa od kupoprodajne pogodbe.

9.27 Če gre za napako, ki je ni mogoče odstraniti ali za večkrat ponovljeno odstranljivo napako, ali za večje število različnih odstranljivih napak, ki preprečujejo, da bi bilo lahko blago običajno uporabljano kot blago brez napak, prodajalec odvisno od odločitve kupca glede na točko 9.13 teh Pogojev poslovanja reklamacijo reši na enega od naslednjih načinov:

  1. zamenjavo blaga za drugo blago,
  2. sorazmerni popust od nakupne cene,
  3. v primeru, da prodajalec ne more izvesti zamenjave blaga za drugega, reši reklamacijo z izstavljanjem dobropisa za pomanjkljivo blago.

9.28 Reševanje reklamacije se veže samo na napake navedene v obrazcu za uveljavljanje reklamacije.

9.29 Za namene reklamacije se za večkrat ponovljeno odstranljivo napako šteje pojav ene odstranljive napake več kot dvakrat.

9.30 Za namene reklamacije se za večjo količino različnih odstranljivih napak šteje nastanek več kot treh različnih odstranljivih napak sočasno.

9.31 Za namene reklamacije se za obdobje, v času katerega po sklenitvi kupoprodajne pogodbe, kupec zaradi napak na blagu ne more uporabljati blaga, se šteje obdobje, ki skupaj tvori več kot 180 dni.

9.32 Upravičenost kupca za uveljavitev reklamacije napake na blagu po tem, ko je uveljavil svojo pravico in od prodajalca zahteval odstranitev napake po točki 9.8 teh Pogojev poslovanja, velja za izčrpano in ne glede na rezultat reklamacije, ni upravičen do vnovične uveljavitve reklamacije te iste posamezne napake (niti napake enake vrste).

9.33 V primeru, da prodajalec zaključi reklamacijski postopek kot upravičena zavrnitev reklamacije, vendar napaka na blagu obstaja in ni bila odstranjena, lahko kupec uveljavlja svojo pravico za odstranitev napake na blagu s posredovanjem sodišča. 

9.34 Obrazec za naznanitev reklamacije je dostopen tukaj.

9.35 Opozorila glede reklamacije

Če je prevzeto blago kupec oddal brez prvotne embalaže ali dodatne embalaže, družba Katkyn, s.r.o., ne prevzema odgovornosti za morebitno poškodbo blaga med njegovim prevozom do servisnega centra.

9.36 V primeru, da kupec ni zadovoljen z rešitvijo reklamacije s strani prodajalca ali če se je obranil na prodajalca z zahtevo po popravilu in ni bil zadovoljen z načinom, s katerim je prodajalec rešil njegovo reklamacijo, ali če obstaja domneva, da je prodajalec kršil kupčeve pravice, ima kupec pravico, da se obrne na prodajalca z zahtevo po popravilu. Če prodajalec na takšno zahtevo odgovori z zavrnitvijo ali pa nanjo ne odgovori v 30 dneh od njegovega pošiljanja, ima kupec pravico do vložitve predloga za alternativno reševanje spora subjektu za alternativno reševanje sporov. Subjekt alternativnega reševanja sporov je "Slovaška trgovinska inšpekcija, Prievozská 32, P.O. Box 5, 820 07 Bratislava 27" ali druga upravičena pravna oseba zapisana v registru subjektov alternativnega reševanja sporov, ki jo vodi Ministrstvo za gospodarstvo Slovaške republike (seznam je dostopen na spletni strani: https://www.mhsr.sk). Kupec je upravičen do izbire subjekta alternativnega reševanja potrošniških sporov, na katerega se obrne.

9.37 V primeru neupravičene reklamacije kupec nima pravice do nadomestila svojih stroškov, povezanih z reševanjem reklamacije in istočasno prodajalec nima pravice do nadomestila stroškov, ki so nastali z njegove strani (če s strani kupca ni šlo na primer za ponovljeno neutemeljeno reklamacijo, pri kateri se lahko presodi, da je šlo z njegove strani za zlorabo kupčevih pravic.) Če bo reklamacija rešena kot neutemeljena, bo reklamirano blago poslano kupcu na njegove stroške.

9.38 Vračilo denarja na drugačen način kot z nakazilom na bančni račun je mogoče le s predhodnim vzajemnim soglasjem obeh strani. Vračilo denarja s poštno nakaznico iz tehničnih razlogov ni mogoče, transakcija finančnih sredstev se realizira samo z bančnim nakazilom.

9.39. V primeru dvoma sta se pogodbeni strani dogovorili, da za obdobje uporabe velja obdobje od dostave blaga kupcu (vključno z dnevom dostave).

9.40. Reklamacijo lahko pada le upravičena oseba, ki je navedena na računu in naročilu.

10. Osebni podatki in njihova zaščita

Preklicano, 25.5.2018. Nove pogoje obdelave osebnih podatkov v skladu z veljavnim pravom najdete na tej povezavi.

11. Odstop od kupoprodajne pogodbe

11.1 Prodajalec je upravičen odstopiti od kupoprodajne pogodbe zaradi razprodaje zalog, nedostopnosti blaga ali če proizvajalec, prevoznik ali dobavitelj blaga dogovorjenega v kupoprodajni pogodbi prekinil proizvodnjo, ali izvedel spremembe takšne razsežnosti, ki so onemogočile realizacijo izpolnitve dolžnosti prodajalca, ki izhajajo iz kupoprodajne pogodbe, ali pa iz razlogov višje sile, ali če niti po vseh prizadevanjih, ki jih je od njega lahko razumno pričakovati, ni zmožen dostaviti blaga kupcu v roku, določenem s temi Pogoji poslovanja, ali po ceni, ki je navedena na spletni trgovini. Prodajalec je dolžan o tem dejstvu nemudoma obvestiti kupca in mu vrniti predplačilo za blago, dogovorjeno v kupoprodajni pogodbi v obdobju do 14 dni od najave o odstopu od kupoprodajne pogodbe, in to prek bančne transakcije na račun, določen s strani kupca. Prodajalec je upravičen do odstopa od kupoprodajne pogodbe tudi v primeru, če kupec blaga ni prevzel v petih delovnih dneh od dneva, ki bi ga kupec moral prevzeti.

11.2 Kupec ima pravico do odstopa od kupoprodajne pogodbe brez navedbe razloga v obdobju do 14 dni od dneva prevzema blaga po pogojih opredeljenih v Zakonu o varstvu potrošnika. Kupec ima pravico v času tega obdobja blago razpakirati in ga preveriti na podoben način, kot je običajen za nakup v klasični fizični trgovini. Preveriti pa ne pomeni začeti uporabljati blago in ga kasneje vrniti prodajalcu. Blago velja za prevzeto s strani kupca, ko kupec ali po njemu pooblaščena tretja oseba z izjemo dostavljavca prevzame vse elemente blaga, ali pa v primeru, ko se

  1. blago naročeno s strani kupca v enem naročilu dostavi v ločenih dostavah, to velja v trenutku prevzema dela blaga, ki je bil v tem primeru dostavljen kot zadnji, ali pa v primeru 
  2. ko je blago poslano v več delih ali kosih, to velja s trenutkom prevzema zadnjega dela ali zadnjega kosa ali pa v primeru, ko se
  3. blago dostavi ponovno v omejenem obdobju, s trenutkom prevzema prvega dostavljenega blaga.

11.3 Kupec z oddajo naročila prodajalcu potrjuje, da je prodajalec pravočasno in pravilno izpolnil svoje informacijske dolžnosti po ust. § 5 ods. 1 Zakona o varstvu potrošnika.

11.4 Kupec lahko pri prodajalcu zahteva pravico do odstopa od kupoprodajne pogodbe v pisni obliki ali v podobi zapisa na drugem trajnem nosilcu ali prek obrazca za odstop od pogodbe poslanega na poštni naslov prodajalca, ki je Katkyn, s.r.o., Areál Istrochem, Vajnorská 127/C, 831 04 Bratislava.

11.5 Odstop od kupoprodajne pogodbe prek obrazca za odstop od pogodbe glede na prejšnjo točko teh Pogojev poslovanja mora vsebovati podatke, ki so v njem zahtevani, in to predvsem točno specifikacijo blaga (kodo in ime izdelka), datum naročila, številko naročila in številko računa, ime in priimek kupca, naslov kupca, številko tekočega računa, naziv banke in datum. Kupec je z odstopom od kupoprodajne pogodbe dolžan dostaviti prodajalcu blago, ki ni poškodovano in ni uporabljeno skupaj z dodatki, vključno z darilom, dokumentacijo, načrtom, garancijskim listom, dokumentom o plačilu ipd. in v originalni embalaži, zapakiran tako, kot ga je prejel in to s pošiljanjem na naslov: Katkyn, s.r.o., Areál Istrochem, Vajnorská 127/C, 831 04 Bratislava. Če kupec z odstopom od kupoprodajne pogodbe pošlje prodajalcu blago skupaj z dodatki, vključno z dokumentacijo, načrtom, garancijskim listom, dokazilom o plačilu ipd. (v nadaljevanju le "blago") na naslov po predhodni najavi, lahko to stori samo prek kurirske službe brez plačila po povzetju. Blaga, poslanega na način plačila po povzetju prodajalec ne prevzema. Priporočamo, da blago zavarujete.

Blago je treba poslati v originalni embalaži, ali pa v primernem ovitku (če ni bil zavit v originalno embalažo), ki ustreza zahtevam dostave krhkega blaga in to vključno z vsemi pripomočki in označeno pošiljko z ustreznimi simboli, saj prodajalec ne jamči za morebitno mehansko poškodbo pred prejemom blaga.

11.6 Če kupec odstopi od kupoprodajne pogodbe, se prekliče od začetka tudi vsaka dodatna pogodba, ki se tiče kupoprodajne pogodbe, od katere je kupec odstopil.

11.7 Kupec lahko odstopi od kupoprodajne pogodbe, predmet katere je dostava blaga, tudi preden začne teči rok za odstop od kupoprodajne pogodbe. Rok za odstop od kupoprodajne pogodbe se ohrani, če kupec najavi pravico do odstopa od kupoprodajne pogodbe preden poteče rok za odstop od kupoprodajne pogodbe.

11.8 Po odstopu od kupoprodajne pogodbe prodajalec vrne kupcu vsa plačila, ki jih je kupec dokazljivo plačal v povezavi s sklenitvijo kupoprodajne pogodbe, predvsem znesek nakupa, ali pa se bo postopalo po točki 7.8 teh Pogojev poslovanja s pošiljanjem darilnega kupona na naslov kupca. Plačila bodo kupcu vrnjena v 14 dneh od dneva, ko bo prodajalcu dostavljena najava kupca o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Plačilo bo izvedeno na isti način, kot ga je kupec uporabil za plačilo prodajalcu, če kupec ni navedel drugega načina za plačilo v obrazcu za odstop od kupoprodajne pogodbe, in brez zaračunanih kakršnih koli drugih pristojbin.

11.9 Prodajalec ni dolžan kupcu vrniti vseh plačil glede na točko 11.8 teh Pogojev poslovanja preden je blago poslano s strani kupca dostavljeno na njegov naslov. Plačilo za kupljeno blago bo torej s strani prodajalca kupcu plačano šele po dostavi vrnjenega blaga nazaj na naslov v točki 11.5 teh Pogojev poslovanja.

11.10 V primeru, da kupec odstopi od kupoprodajne pogodbe glede na točko 11.2 teh Pogojev poslovanja in dostavi prodajalcu blago, ki je uporabljeno in poškodovano ali nepopolno, ali pa je vrednost zadevnega blaga znižana zaradi takšnega ravnanja z blagom, ki je nad mero uporabe, ki je potrebna za ugotovitev lastnosti in funkcije blaga, je prodajalec zoper kupca upravičen do nadomestila za škodo v višini vrednosti popravila blaga in povrnitve blaga v predhodno stanje oziroma ima prodajalec pravico zahtevati od kupca plačilo za znižanje vrednosti blaga.

11.11 Kupec je dolžan najkasneje v 14 dneh od dneva odstopa od kupoprodajne pogodbe poslati nazaj ali oddati prodajalcu blago skupaj z dodatki vključno z darili, dokumentacijo, načrtom, garancijskim listom dokazilom o plačilu ipd. v originalni embalaži nesestavljen in nepoškodovan, v takšnem stanju, ki je blago prevzel.

Kupec se zaveda dejstva, da v primeru, če so skupaj z blagom posredovana tudi darila, je darilna pogodba med prodajalcem in kupcem sklenjena s pogojem, da če pride do uveljavitve pravice do odstopa od kupoprodajne pogodbe, darilna pogodba izgubi veljavo in je kupec dolžan skupaj z vrnjenim blagom vrniti tudi z njim sovpadajoča posredovana darila. V primeru, če darila ne bodo vrnjena, bo njihova vrednost veljala za neupravičeno obogatitev kupca.

11.12 Pri odstopu od kupoprodajne pogodbe kupec prevzema neposredne stroške za vračilo blaga prodajalcu ali osebi pooblaščeni s strani prodajalca za prevzem blaga. Neposrednih stroškov povezanih z vračilom blaga ni mogoče ustrezno vnaprej izračunati. Po dostopnih informacijah je predpostavljena ocena stroškov odvisna od velikosti in teže blaga ter oddaljenosti, od koder se izvaja vračilo blaga in od cen, za katere s strani kupca izbrani prevoznik zagotavlja svoje storitve, v višini od 2 € do 150 €.

11.13 Pri odstopu od kupoprodajne pogodbe kupec nosi tudi neposredne stroške za vračilo blaga, ki ga glede na njegov značaj ni mogoče vrniti prek pošte. Neposrednih stroškov povezanih z vračilom blaga ni mogoče ustrezno vnaprej izračunati. Po dostopnih informacijah je predpostavljena ocena stroškov odvisna od velikosti in teže blaga ter oddaljenosti, od koder se izvaja vračilo blaga in od cen, za katere s strani kupca izbrani prevoznik zagotavlja svoje storitve, v višini od 2 € do 150 €.

11.14 V primeru, da kupec ne izpolnjuje vsaj ene od dolžnosti uvedenih v točkah 11.4 in 11.5 teh Pogojev poslovanja, odstop od kupoprodajne pogodbe ni veljaven in prodajalec ni dolžan vrniti vseh dokazljivih plačil glede na točko 11.8 teh Pogojev poslovanja kupcu in ima hkrati pravico do plačila stroškov povezanih s pošiljanjem blaga nazaj k kupcu.

11.15 Kupec ne more odstopiti od kupoprodajne pogodbe, predmet katere je:

  1. dostava blaga, narejenega po posebnih zahtevah kupca, blaga proizvedenega po meri ali blaga namenjenega posebno za enega kupca,
  2. dostava blaga, zavitega v zaščitno embalažo, ki ga ni mogoče vrniti zaradi varovanja zdravja ali zaradi higienskih razlogov in katerega zaščitna embalaža je bila poškodovana, ali blaga, ki ga glede na njegove lastnosti ni mogoče vrniti,
  3. dostava blaga, ki je lahko glede na svoj značaj pri dostavi združeno in primešano drugemu blagu – npr. seti in druge posebne akcije in pakiranja (v tem primeru kupec odstopi od pogodbe celega seta ali pakiranja),
  4. dostava blaga, za katerega velja hitro znižanje kakovosti ali pokvarljivost
  5. dostava blaga, ki je bilo osebno prevzeto, s strani kupca preverjeno in pregledano pri upravljavcu e-trgovine na prevzemnem mestu.

11.16 V primeru osebnega prevzema pravice do kupoprodajne pogodbe ni mogoče uveljavljati, saj je kupec blago osebno preveril pri prevzemu.

11.17 V primeru odstopa od kupoprodajne pogodbe kupec pošlje blago na naslov Katkyn s.r.o., Areál Istrochem, Vajnorská 127/C, 831 04 Bratislava, Slovaška. Odstopa od kupoprodajne pogodbe ni mogoče uveljavljati osebno v poslovalnici.

12. Platforma za reševanje sporov online

 Kupci imajo pravico uporabiti platformo za reševanje sporov prek spleta (v nadaljevanju le "RSO") za reševanje svojih sporov, v jeziku, ki ga izberejo. Kupec lahko za alternativno reševanje spora uporabi platformo RSO, ki je dostopna na spletni strani https://ec.europa.eu/consumers/odr/. Kupec za predložitev zahtevka na platformi RSO izpolni elektronski obrazec za pritožbo. Informacije, ki jih predloži, morajo biti dovolj za določitev pristojnega subjekta alternativnega reševanja sporov prek spleta. Kupec lahko predloži dokumente za podporo svoje pritožbe.

13. Ocene izdelkov

Prodajalec si pridružuje pravico za izločitev ali ne objavo ocen izdelkov ali storitev, ki vsebujejo neprimerne izraze, so neresnične, ne sovpadajo z danim izdelkom, se vežejo na tuje spletne strani, ali pa na kakršen koli način zavajajo, podajajo nepopolne informacije in s tem škodijo dobremu imenu družbe.

Prodajalec je dolžan pri objavljenih ocenah navesti informacijo o tem, ali in na kakšen način zagotavlja, da ocena blaga, ki ga prodaja, prihaja s strani kupcev, ki so izdelek resnično kupili ali uporabili, če prodajalec omogoča kupcem dostop do ocenjevanja izdelkov.

14. Darilni boni (certifikati)

14.1 Darilne bone (certifikati), izdane s strani prodajalca je mogoče uveljavljati za nakup blaga na spletni strani elektronske trgovine prodajalca. Če ni navedeno drugače, je darilni bon mogoče uporabiti če za nakup blaga, ne navezuje se na storitve, poštne stroške in druge stroške.

14.2 Vrednost darilnega bona je navedena na vsakem bonu kot vsota, ki vključuje DDV, kjer bon deluje kot popust od celotne vsote naročenega blaga z DDV-jem. Darilni bon je mogoče uporabiti samo v celotni vrednosti, v okviru enega nakupa, ni ga mogoče uporabiti v več delih. Doplačilo za nakup blaga je treba plačati s finančnimi sredstvi, preplačilo se ne vrača.

14.3 Darilnega bona ni mogoče zamenjati za gotovino. V primeru, da ima kupec pravico do odstopa od kupoprodajne pogodbe za nakup blaga, za katerega je plačal z darilnim bonom, ima kupec pravico do vračila nakupne cene v obliki darilnega bona (s pošiljanjem darilnega bona na naslov, naveden s strani kupca).

15. Blago z zmanjšano vrednostjo

15.1 Prodajalec ponuja v svoji trgovini tudi sklenitev kupoprodajne pogodbe na blago z zmanjšano vrednostjo. Kot blago z zmanjšano vrednostjo se razume blago, ki je odprto, ima poškodovano embalažo ali pa je vrnjeno in uporabljeno.

15.2 Garancijski rok za tovrstno blago za kupca velja 24 mesecev od dneva prevzema blaga.

15.3 Blaga s te kategorije ni mogoče pri reklamaciji zamenjati za nov kos.

15.4 Za reklamacije tovrstnega blaga se primerno vežejo določitve reklamacijskega postopka, če v tem delu ni navedeno drugače.

15.5 Blaga z zmanjšano vrednostjo ni mogoče reklamirati za "napako" oz. drug razlog, zaradi katerega je bilo to blago prodano po znižani ceni.

16. Nagradne igre in natečaji

Splošna pravila nagradnih iger:

16.1 Nagradna igra se izvede prek spleta. Udeleženec nagradne igre je lahko fizična oseba s trajnim prebivališčem in naslovom za dostavo na ozemlju Republike Slovenije (v nadaljevanju tudi "udeleženec" ali "sodelujoči"). V primeru, da gre za osebo mlajšo od 18 let, ta oseba potrjuje, da se je nagradne igre udeležila z izrecnim soglasjem svojega zakonitega zastopnika. Nagradne igre se ne smejo udeležiti osebe, ki so v delovnopravnem odnosu z organizatorjem nagradne igre in/ali tiste, ki neposredno sodelujejo pri dejavnostih z organizacijo nagradne igre in njihovi družinski člani, to pomeni predvsem najožji družinski člani, sorojenci in soprogi teh oseb (osebe, ki so del gospodinjstva in bližnji v smislu določb § 116 a § 117 zakona č. 40/1964 Zb. Civilnega zakonika).

16.2 V žreb bodo uvrščeni vsi kupci, ki naročijo blago in dano blago plačajo. Za naročeno blago bo kupcu poslano elektronsko sporočilo z informacijo o udeležbi v nagradni igri. V žreb ne bodo vključeni kupci, ki oddajo naročilo, vendar naročenega blaga ne plačajo, ne prevzamejo, ali vrnejo v 14 dneh. Organizator žreba dobitnike nagradne igre na naslovu sedeža organizatorja nagradne igre. Hkrati izžreba 5 nadomestnih dobitnikov v primeru, če Organizatorju ne uspe vzpostaviti kontakta z dobitniki, ali pa dobitnik nagrade ne želi.

16.3 Dobitnike bo organizator nagradne igre kontaktiral po telefonu in kasneje po elektronski pošti in jim tako naznanil točen kraj in čas prevzema nagrade. Potrdilo prevzema nagrade bo sprejeto šele po prejemu elektronskega potrdila poslanega dobitnikom najkasneje v 5 koledarskih dnevih od dneva najave nagrade s strani organizatorja. V nasprotnem primeru se nagrajencu izteče pravica do nagrade in organizator bo kontaktiral nadomestne dobitnike v vrstnem redu, v katerem so bili izžrebani, ti pa bodo nato obveščeni po enakih pogojih. Če niti v tem primeru dobitnikov ni mogoče kontaktirati, tovrstne ne prevzete nagrade zapadejo organizatorju nagradne igre.

16.4 Organizator ne odgovarja za nikakršno škodo ali druge zahteve dobitnikov zaradi nepravilno posredovanih ali netočnih podatkov udeleženca, kot tudi v povezavi z ne uveljavitvijo ali ne prevzemom nagrade v kraju in času določenem s strani organizatorja. Če organizator ugotovi, da mu je udeleženec priskrbel napačne podatke ali informacije, je upravičen, da po svoji presoji takšnega udeleženca izključi iz nagradne igre oziroma mu nagrade ne preda. Organizator si prav tako pridružuje pravico, da iz sodelovanja izključi udeleženca, ki
- je ravnal ali imel namen ravnati navzkriž s temi pravili nagradnih iger,
- je poskusil pridobiti nagrado na goljufiv način ali navzkriž z moralnimi načeli ali,
- je s svojim ravnanjem na kakršen koli način, ali pa le potencialno škodil dobremu imenu in ugledu organizatorja.

16.5 Glede nagrad iz nagradnih iger ne obstaja pravna podlaga, pravice do nagrade ni mogoče prenesti na drugo osebo in vrednost nagrade ni mogoče izplačati v gotovini. Udeleženci nagradne igre se zavedajo, da je izterjava dobitka po sodni poti v smislu § 845 zakona št. 40/1964 Zb. Civilnega zakonika izključena. Dohodek v obliki cen in nagrad je predmet obdavčitve glede na zakon št. 595/2003 Z. z. o davku na dobiček s poznejšimi spremembami.

16.6 Organizator si pridržuje pravico do spremembe in dopolnil pravil nagradnih iger po lastni presoji, predvsem, vendar ne izključno, do spremembe načina, kraja in termina žreba, števila nadomestnih dobitnikov, nagradno igro prekiniti, prestaviti, zaključiti ipd. Pravila nagradne igre, kot tudi njihovo spremembo objavi na www.medvedkiigrace.si. Organizator udeležencem nagradne igre ne plača nikakršnih stroškov, ki so povezani z njihovo udeležbo v nagradni igri ali s prevzemom nagrade.

16.7 Sodelovanje v nagradni igri je prostovoljno in udeleženec s svojo udeležbo v nagradni igri izraža svoje soglasje z njenimi pravili. Pravila so v svojem polnem obsegu za čas trajanja nagradne igre v pisni obliki shranjena na naslovu: Katkyn, s.r.o., Račianska 88 B, 831 02 Bratislava, Slovaška.

17. Končne določbe

17.1. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe teh Pogojev poslovanja. Dolžnost do pisne najave sprememb v teh pogojih poslovanja je izpolnjena z umestitvijo na spletno stran elektronske trgovine prodajalca.

17.2 V primeru, če je kupoprodajna pogodba sklenjena v pisni obliki, mora katera koli njena sprememba biti v pisni obliki.

17.3. Te Pogoji poslovanja začenjajo veljati v odnosu do kupca s pošiljanjem elektronskega naročila s strani kupca.

17.4. Kupec z oddajo naročila potrjuje, da je te Pogoje poslovanja prebral in v celotnem obsegu z njimi soglaša.

17.5 Pogodbeni strani sta dogovorjeni, da bo komunikacija med njima realizirana predvsem v obliki elektronskih sporočil oziroma poštnih pošiljk.

17.6 Na odnose, ki s temi Pogoji poslovanja niso opredeljeni se nanašajo na določbe Civilnega zakonika Zakona št. 22/2004 Z. z o elektronski trgovini in o spremembi in dopolnitvi zakona št. 128/2002 Z. z. o državnem nadzoru notranjega trga o zadevah varstva potrošnika in o spremembi in dopolnilu nekaterih zakonov ob poznejših spremembah zakona št. 284/2002 Z. z. ob poznejših spremembah zakonodaje Zakona o varstvu potrošnika.

18. Uporaba materialov s spletne strani

Katkyn, s.r.o. ima vse pravice pridržane. Kakršna koli uporaba vsebine – dela in celote, predvsem razmnoževanje in širjenje tekstov (opisov), slik, fotografij ali vzorcev s kakršnim koli mehanskim ali elektronskim načinom je brez pisne privolitve družbe Katkyn, s.r.o., prepovedana.

Priloge pogojev poslovanja 

Priloga št. 1 – Obrazec za odstop od pogodbe (listna oblika)

Priloga št. 2 – Pouk o uveljavljanju pravic kupca za odstop od pogodbe v 14 dneh

Želimo vam prijetno nakupovanje v naši e-trgovini!

Trgovina z igračami Bratislava in spletna trgovina Medvedkiigrace.si 

*Ti Pogoji poslovanja so veljavni in začenjajo veljati z 1.7.2024 in razveljavljajo prejšnje uredbe Pogojev poslovanja. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe Pogojev poslovanja brez predhodnega opozorila.

19. Odgovornost

Družba Katkyn, s.r.o. opozarja, da so informacije na spletnih straneh njene trgovine delno prevzete od tretjih strani, lahko vsebujejo stvarne in tehnične netočnosti in tipografske napake ter so lahko posodobljene brez predhodnega opozorila. Družba Katkyn, s.r.o. lahko kadar koli brez predhodnega opozorila spremeni izdelke in storitve opisane na svojih straneh in ne zagotavlja stvarne točnosti njihove vsebine.

Katkyn, s.r.o. v odnosu do druge strani ne nosi odgovornosti za posredno, neposredno, nevsakdanjo ali drugo posledično škodo, ki je povzročena z uporabo informacij z njenih lastnih ali povezanih spletnih strani, vključno (vendar ne izključno) izgube prometa, nastalimi stroški, ukinitve dejavnosti in drugih škod. Družba Katkyn, s.r.o. ne zagotavlja nobene garancije in jamstva poleg garancij, ki izhajajo iz zakona in garancij, ki jih zunaj okvira zakona zagotavljajo proizvajalci izdelkov in ponudniki storitev, ki so ponujani na spletnih straneh njenih trgovin, če je to pri takšnih izdelkih in storitvah izrecno navedeno.